Handelsbetingelser

Følgende salgs- og leveringsbetingelser accepteres hermed, ved varer købt gennem Gemini Boardgame ApS.

Betaling:

Når du køber varer gennem Gemini Boardgame ApS kan du vælge at betale med MobilePay eller betale via fremsendt faktura.

Data du sender i forbindelse med køb via MobilePay eller bankoverførsel er krypterede (SSL), og det er således kun Nets, der kan læse dem. Hverken Gemini Boardgame ApS eller andre har mulighed for at læse disse data.

Beløbet for varerne skal betales inden varerne sendes fra Gemini Boardgame ApS,

med mindre andet er aftalt. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Persondatapolitik:

For at du kan købe varer hos Gemini Boardgame ApS skal du give følgende personlige oplysninger:

• Navn

• Adresse

• Telefonnummer / mobilnummer

• E-mail adresse

Personoplysningerne registreres hos Gemini Boardgame ApS og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.

Oplysningerne videregives ikke til tredjemand. Den dataansvarlige er Gemini Boardgame ApS.

Vi bruger kun dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. Når vi indsamler personoplysninger, sikrer vi os, at det kun sker, når du har givet accept til dette. Kun ansatte hos Gemini Boardgame ApS har adgang til disse oplysninger.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Hos Gemini Boardgame ApS kan du altid få oplyst, hvad der er registreret om dig og gøre indsigelse mod dette, samt få dine oplysninger slettet eller få dem udleveret (dataprotabilitet) via e-mail til info@Gemini-Boardgame.dk. Disse rettigheder har du iht. Persondataloven.

Returnering:

Gemini Boardgame ApS yder 14 dages fuld returret på alle varer fra den dag, du fysisk modtager varerne. Disse varer skal dog returneres i ubrudt emballage, hvilket vil sige, at varerne ikke må have været i brug. Du skal blot inden fristens udløb have sendt varen retur eller indleveret den til os. Du kan også returnere varen til os ved at nægte at modtage den, når den leveres.

Reklamationsret:

Som kunde hos Gemini Boardgame ApS har du reklamationsret på 24 måneder på alle varer efter købeloven, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået ved normal brug af dette. Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. En eventuel erstatningsudbetaling er maksimeret til varens fakturapris inklusiv fragt. Med mindre andet følger af dansk rets ufravigelige regler.





Scroll to Top